We zijn er! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Manon Rietjens - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Manon Rietjens - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

12 Juli 2015 | Argentinië, Buenos Aires

Halloooo iedereen die dit leest :)

Nou we zijn er hoor, in het enige echte Buenos Aires!
Het is al zondag, maar we zijn gister zo druk geweest
met dingen regelen, rondlopen en nog meer dingen regelen,
dat ik nu even rustig in het hostel aan de (gratis) computers zit om een berichtje te typen.

De vlucht van Schiphol naar BA (Buenos Aires; makkelijker typen) is goed gegaan! Zeer goede service met nog een avondmaaltijd om 11 uur savonds nederlandse tijd en onbijtje om 5 uur sochtends argentijnse tijd. Slapen viel toch een beetje tegen, maar wel gewoon goed kunnen rusten enzo :) het was wel erg heet btw, heb gewoon in mn t-shirt kunnen slapen en het dekentje niet nodig gehad. De films die we konden zien maakten de vlucht ook een stuk minder lang!

Toen we in BA aankwamen moesten we daarna nog eens door paspoort controle koffers door de scanner, om zeker te zijn dat ik geen rare bananen ofzo mee had genomen uit Nederland. Nou alles was prima natuurlijk, dus toen konden we het centrum in. De taxichaffeur stond al klaar dus dat was erg fijn. We zijn meteen naar het hostel gegaan en hebben daar onze koffers gedropped, zodat we daarna tijd hadden om de stad te gaan verkennen.
We hebben een metrokaart en telefoonkaart gekocht, geld gewisseld, huizen bezocht, etc. etc.
Savonds natuurlijk helemaal op, want we waren toch al vanaf 6 uur sochtends druk bezig geweest.

Vandaag staat in de planning huisvestiging regelen, alvast naar de universiteit toegaan om te kijken hoelang we erover doen en verder beetje rustig aan vandaag!

Wanneer de volgende post komt; geen idee, maar als jullie graag in de mailinglijst willen zodat je een mailtje krijgt wanneer ik iets nieuws heb geschreven kun je dat volgensmij zelf aangeven, en als dat niet lukt, laat het even weten dan voeg ik je email adres toe!

Heel veel groetjes,
Manon

• 12 Juli 2015 - 20:53

Tante Ingrid:

heej nicht(je)

fijn dat je een goede reis hebt gehad.
    we gaan je volgen op deze site!
    have fun!

• 13 Juli 2015 - 16:55

Toos En Lambert:

Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad.
    Maak er een mooie tijd van.
    Veel plezier!!

• 13 Juli 2015 - 22:27

13 Juli 2015 21-58 Door Oma Rietjens:

albert en ingrid kwamen bij mij op bezoek en hebben de site op de computer gezet,
    fijn dat je een prima vlucht heb gehad.
    je had de reis ook goed voor berijd .
    ik hoop dat de rest ook mee valt.
    nu kijk ik ieder dag naar de site.
    en hou ik het nieuws bij fijn dat het kan.

groetjes van oma ciel