Laatste uren in Buenos Aires... - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Manon Rietjens - WaarBenJij.nu Laatste uren in Buenos Aires... - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Manon Rietjens - WaarBenJij.nu

Laatste uren in Buenos Aires...

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

12 December 2015 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo iedereen,

Ik was net aan het kijken waar mijn laatste verslag over ging, dat was mijn weekendje naar Uruguay. Sinds dat weekend tot aan nu heb ik vooral veel gestudeerd, presentaties gegeven en nog meer gestudeerd. Ook natuurlijk nog verschillende leuke dingen gedaan, zoals Fuerza Bruta, een soort toneelvoorstelling alleen dan op een heeeel aparte manier (kan het ook niet goed omschrijven maar het was in ieder geval raar haha). Verder nog naar parken geweest, foto's gemaakt, feestjes gehad en naar een concert van Nicky Jam (Argentijnse zanger) geweest! Was allemaal erg leuk :)
Alleen ik had toch niet verwacht dat de tijd zó snel zou gaan, dat ik hier nu zit te typen, met mijn koffer en backpack helemaal gepakt en aan het wachten ben om te vertrekken uit Buenos Aires. Ik lees mijn dagboek ook nog eens door om te zien wat ik nou eigenlijk allemaal gedaan heb hier de afgelopen maanden want waar de tijd is gebleven, weet ik niet.
Ik vind het suuuper jammer om weg te gaan uit BA, de stad is echt zó groot en heeft zoveel mooie en verschillende wijken, ik zou alles nog wel een keer willen bezoeken maar daar heb ik helaas geen tijd meer voor.
Want nu is het tijd voor het volgende avontuur: reizen! Ik begin vandaag; ga naar het noorden van Argentinië en vanuit daar ga ik verder en verder omhoog. Uiteindelijk zal ik op 25 januari terugvliegen vanuit Lima (Peru). Met kerstmis zit ik waarschijnlijk in Chili, Nieuwjaar in Peru en tussendoor kom ik ook nog in Bolivië. Heb er echt heel veel zin in :)
Ik heb geen idee of ik op alle plaatsen internet heb en de tijd ook om jullie op de hoogte te houden van wat ik allemaal ga zien, maar ik ga het proberen!
Voor nu alvast fijne feestdagen allemaal en nu duurt het echt niet lang meer voordat ik weer gewoon in het koude Nederland zit!!
Groetjes xxx

  • 12 December 2015 - 20:10

    Toos:

    Ha Manon

    Wat gaat de tijd inderdaad snel.
    Hopelijk alles gehaald. Daar gaan we vanuit.

    En nu vakantie. Yoepie.
    Ga er maar van genieten. 25 januari is weer zo hier.

    Doeiiiiii.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Reisverslag van mijn exchange in Buenos Aires!

Actief sinds 10 Juli 2015
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 6899

Voorgaande reizen:

10 Juli 2015 - 25 Januari 2016

Buenos Aires!

Landen bezocht: